Popular Posts

Monday, September 20, 2010

terkejut -terkejut di hari raya

raye ke 10 aku ngn family g raye umah sepupu.. julie namenye.. dah dua tahun x jumpa.. julie ajak g rumah die kat sg terap muar,, terkejut g rumah die.. banglo jutaan ringgit.. padahal suami dia dulu hanya kontraktor kelas bawahan jer.. rezeki dia melimpah ruah,, kereta luar negara bersusun.. amboi.. aku sampai naik kekok beborak ngan julie.. tp alhamdulillah julie x berubah, masih macam dulu..peramah.. dalam tempoh 7-8 tahun julie sekeluarga mampu tersenyum bangga dengan kejayaan yang dikecapi.. semoga julie dan keluarga terus berjaya.. amin..

dan 1 lgi kejutan, aku baru bertemu kembarku mase kecik.. mase duk umah mlaker dlu. mahfuza name nye.. fuza dan fiza.. hee,, dia dpt cri aku pun melalui fb.. fuza skrang blajar kat jordan dah.. aduhai.. abg nye, pakwe mase kecik aku dlu baru habis blajar kat mesir... aduhai aduhai aduhai.. bangga aku ade kawan2 cam ni walau pun dah lame x jumpa.. seronok nye mcm aku pulak yg bljar kat cne.. haha.. bile cm ni x jd kembar dah.. aku amek akaun die amek syariah.. hii

No comments:

Post a Comment